BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 22, 2010

SeSat @__@

hohoho...

ari nie sangat bahagia...
dapat on9 m'gunakan CELCOM BROADBAND dekat DALAM UMAH!!.. buyaaa!!!...

suke suke suke ^__^

mse mule² mmg xboleh nak on9 tp alhamdullilah dapat jugak on9 kat dlam umah..
nnt xder lah m'yusahkan tuan rumah nak kne jge aku ngan mmber aku plak...

tgk topic aku kat atas tu sesat kan..

hehehehe... mmg dalam sejarah lah aku sesat kat KUANTAN nie..

nak d'jadikan cerita.. balik dr kolej td aku ngan mmber umah nak gie kuarkan duet n nak tolong kwn msok kan duet kat ATM bank...

dah settle semua, tyme tok balik sbb dah pkol 5 n tyme nie mmg lah jalan sgt buzy (org balik keje)...

nak d'jadikan cite, mse tu mmber aku kte jalan kanan nie nak pegi KP ngan TERUNTUM..

aku pon agguk lah sbb ngah focus kat jalan (biase lah budak gabra lagi.. hahahaha) @__@

tah mcm mne aku boley lak jalan terus padahal aku kne turn kanan... n terus lah sesat kat dalam bndar KUANTAN yg serba jam tu.. adoyaiii... fenat dok dlm kete (mate dah xlarat dah tyme tu)...

mmg lepas nie aku kne pakai GPS lah kat dalam kete... susah klu sesat nie.. kang memane lak aku pegi... nasib baek lah aku nie pndai bace papan tnde... ngee~

k'simpulan nyer --> janganlah b'angan mase bwk kete ye rakan² yang kusayangi....

b'hati² lah kat jalan raye tu...

www.tips-fb.com

0 comments: