BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 23, 2011

Dugaan -__-''

hye peeps...

~sigh~

dah lme xbukak blog...

jenuh nak kemas..

almaklumlah dah banyak sawang... -__-''

mood hari nie xbape happy...

banyak masalah...

sangat² mencabar...

~sigh~

entry kali nie mmg korunk akn tgk aku mengeluh jer lah..

ssh kan bile jadi a good listener especially to our parents...

sbb kekadang masalah dyeorg akn jadi msalah kite jgk..

ssh nak jadi aku nie...

sbb aku suke pendam masalah aku sndiri...

org kate klu kite pendam masalah kite boleyh jadi gile kan..

~sigh~

minx simpang lah...

ntah lah bukan xnk kongsi tp xnk org susah hati...

cth lah kan: kite cite kat org masalah kewangan kita org pling kurang pon boleyh tolong dengar jer tp xdpt nak bantu pon kan...

tu klu kawan..

klu luahkan kat parents??.. lagi lah haru..

kompem lah parents kite risau kan...

sgt mencabar kan hidup aku nie...

how can i life??.. ader gak manusia tnye aku soalan nie..

well, sbb aku ada ALLAH...

lg satu kite just enjoy jer hdop kite nie...

klu xder duit buat cre xder duit n mmg aku tgh xder duit pon.. -__-''

kesian kan kat aku..

but plez don't..

aku boleyh survive lg... :D

nmpk nyer on future on wards t'pkse lah mkn maggi jer.. @___@

huh.. tenang jugak akhirnya.. :D

oklah got some works to be done..

buhbye.. :D


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://html.expresso.me/smileys

www.tips-fb.com

0 comments: